Odp: Wiecznie psujący się chromatograf ...

Autor: Michael Greyangel <degrey_at_wp.pl>
Data: Sat 01 Apr 2006 - 21:23:47 MET DST

Cała sprawa polega na tym że ten aparat jest postrzegany jako nie psujący się, bo istotnie, nie słyszą o jakichś naprawach więc jak im o nich mówię to nie chcą nawet słyszeć, oczywiście wiedzą że to zawodne maszyny ale Wiesz jak się nie uczestniczy w naprawie to wiadomości o tym mają rangę plotki zwyczajna psychologia stosowana. A ja czasem muszę podnościć go po prostu. Przewody det i inj do montarzu kolumny mają przekroje do .53-tek a większość kolumn którymi dysponuję w tym moja ulubiona
wax, cam i db-1 to .32 i mam super .25:120m. Ale o niej to mogę pomażyć bo ferrula ucina mi ją jak tylko dokręcę śrubę mimo że jest grafitowa a nie jakiś gówniany vespel. Niedawno ułamała mi się rura od splitu w injektorze, pracowała cieplnie i po prostu nastąpiło zmęczenie materiału i musiałem zaspawać otwór więc mam tylko splittless ale jak będzie trzeba to na powrót zrobię bo na całe szczęście korpus zdaje się jest z jakiegoś babbitu i da mi się ładnie nawiercić i nagwintować. Co do
chromatografów to chciałbym choć jeden w życiu kompletnie zaprojektować ale mam świetny (jak uważam) pomysł na hplc, na cgc też z resztą. Ale to nie rozmowa na ogólny, uważam że cgc można zminiaturyzować do wielkości pudełka po fajkach. W kwestii splittlesu to można jeszcze nabrać strzykawką o nominalnej 5ul, 0.1ul nieprawdaż :D? Tylko że trzeba się liczyć z odchyleniem standardowym pola rzędu 2-5% co w np takiej analizie śladów ... i co przejdzie to przez kontrolę jakości ?:D nic dodać nic
ująć.
   Michael, tutaj na ogólnym zdecydowanie Michael.

Pozdrawiam
MdG

Sharon Stone w filmie "Nagi Instynkt 2" w kinach od 29 marca!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fnagi_instynkt.html&sid=712