Luminol

Autor: Michał Obrzydzinski <michal_at_jastrzebia.pl>
Data: Fri 31 Mar 2006 - 14:59:31 MET DST

Witam Szanownych Forumowiczów !
Czy ktoś z Was próbował zsyntetyzować Luminol ??. Ja właśnie wczoraj zakończyłem syntezę wg. przepisu z T.Pluciński. Doświadczenia chemiczne i nie jestem zbytnio zadowolony z rezultatów, wydajność wyszła mi strasznie niska, a poza tym świecenie tego co otrzymałem było naprawdę bardzo słabe dobrze, że wogóle świeciło. Czy ktoś ma może jakiś dobry przepis na tę syntezę ?? Bardzo chciałbym wykonać doświadczenia z luminescencją, a cena luminolu jest zdecydowanie za wysoka. Będę bardzo wdzięczny za wszelką pomoc.

Pozdrawiam