Re: Re: fungi@interia.pl

Autor: Michael de Greyangel <degrey_at_wp.pl>
Data: Fri 31 Mar 2006 - 14:12:08 MET DST

> Teraz pracuje w innej firmie. Na dzień dobry dostałam 2 razy więcej niż w
poprzedniej. Tutaj nie musze sie >praktycznie z niczego tłumaczyć, a już
najmniej z podstawowych wydatków, typu papierowe reczniki czy >strzykawki.

> Pozdrawiam wszystkich
> Katarzyna

Szczęściaro :). No ja dopiero nad tym pracuję. Nie narzekałem do tej pory na
wynagrodzenie, wiem że nie mają, jak by mieli to miałbym to co bym chciał.
Ale ... mimo wszystko jest to za mało by utrzymać rodzinę. A tu trzeba w
końcu gniazdo założyć.

MdG