Re: fungi@interia.pl

Autor: Łukasz Jóźwiak <degrey_at_wp.pl>
Data: Thu 30 Mar 2006 - 15:36:53 MET DST

>Dobre chęci to za mało, zwłaszcza jak szef żydzi nawet na długopisie :(
>
> Pozdrawiam
> Katarzyna

Znam Twój ból. Każdy analityk chciałby pracować w labie w którym choć dali
by mu to co zamówi. Ja zamówiłem kiedyś ferrule, strzykawki, septy do CGC
wszedł dyrektor, przeczytał listę i spytał "Po co to Panu ?" A jak mu
powiedziałem że bez tego nie ruszę to mnie wyśmiał i zamówił septy tylko.
Dziś żeby pracować na CGC musiałem poznać te maszyny w takim stopniu że
mógłbym sam je złożyć, po najmniejszym kawałeczku bo psuje się wszystko,
mechanika, elektronika. Muszę umieć toczyć, spawać ... dobra, aż się łza
kręci w oku.
   Fakt faktem lubię te maszyny, to chyba tak jak z małżeństwem, najpierw
zakochanie od pierwszego wejżenia a jeśli nie to fascynacja, potem ślub, po
którym okazuje się że nie ma tak pięknie, więc ... nienawiść a teraz po 3
latach okazuje się że miłość tyle że cholernie ciężka. Jak się cieszę że
niedługo ten nowy MS przyjedzie bo powoli nie jestem w stanie robić analiz a
jeśli tak to trwa to całymi dniami żeby zapewnić jakiś poziom przez to
podpadam szefostwu i nie ważne że jedna z tych maszyn w ogóle nie była na
chodzie to ja ją wskrzesiłem a teraz tak się odwdzięczają. No ale zrobiłem
to dla siebie bo inaczej nie miał bym na czym pracować i byłbym nieefektywny
a to niewybaczalny błąd.

Hehhh. Przepraszam za truizm ale poczułem potrzebę wygadania się.
Z poważaniem
Michael de Greyangel