Re: fungi@interia.pl

Autor: Katarzyna Sz. <wojtaszek1978_at_interia.pl>
Data: Thu 30 Mar 2006 - 09:19:06 MET DST

Michael de Greyanel napisał(a):

> Nie jest moim celem wyciąganiem ich od Pana ale z czystej ciekawości
> chciałbym spytać czy odnoszą się one do projektu czy do metod produkcji ?
> Chodzi mi o to czy większą kasę zarabia projektant czy technolog który
> opracowuje maszyny i formy do wtrysku, profilowania czy wytłaczania ?
> Wydawało by sę że produkcja okien i drzwi PCV to nie jest aż tak wielki
> problem. Ja wziął bym się do tego rozbierając czyjś gotowy wyrób i
> tworząc
> dokumentację techniczną później zastanowił bym się jak poprawić
> producenta
> [...]
Różnie z tym bywa. Ja zrobiłam wg powyższego przepisu. Tego potu i krwi nikt mi nie odda, ale samemu jest bardzo ciężko kogoś podrobić, zwłaszcza jeżeli proces jest złożony i wtedy najdrobniejszy niuans może wszystko położyć. Sama zajmowałam się przez 3 lata (zaraz po studiach) rozgryzaniem technologii produkcji tkanin podłożowych pod płótna scierne. Czesi i Niemcy są w tym niedoścignieni, a Ty masz w rok rozpoznać produkcje i technologię tak aby być konkurencyjnym cenowo i jakościowo. Dobre chęci to za mało, zwłaszcza jak szef żydzi nawet na długopisie :(

Pozdrawiam
Katarzyna

Seksualna edukacja... >>> http://link.interia.pl/f191b