fungi@interia.pl

Autor: Michael de Greyanel <degrey_at_wp.pl>
Data: Thu 30 Mar 2006 - 09:01:29 MET DST

>Szczegóły technologiczne są ściśle tajne i bardzo
> wiele warte.

Nie jest moim celem wyciąganiem ich od Pana ale z czystej ciekawości
chciałbym spytać czy odnoszą się one do projektu czy do metod produkcji ?
Chodzi mi o to czy większą kasę zarabia projektant czy technolog który
opracowuje maszyny i formy do wtrysku, profilowania czy wytłaczania ?
Wydawało by sę że produkcja okien i drzwi PCV to nie jest aż tak wielki
problem. Ja wziął bym się do tego rozbierając czyjś gotowy wyrób i tworząc
dokumentację techniczną później zastanowił bym się jak poprawić producenta
no i zabrał bym się za to. To chyba nie jest tak wielka sztuka, wystarczy
mieć mózg, pasję rozwiązywania łamigłówek i podstawy konstrukcji, inżynierii
materiałowej itp.

Pozdrawiam
Michael de Greyangel