Re: producentom Au i PGM ..., - dlugie

Autor: Andrzej Kasperowicz <andyk_at_spunge.org>
Data: Sat 25 Mar 2006 - 17:54:03 MET

> Tutaj uwaga ..., konia z rzedem temu, komu uda sie kupic butle z
> gazowym SO2 ..., Radzilem sobie w ten sposob ze robilem wytwornice
> (kolba, wkraplacz ...., rurka wyprowadzajqca SO2 - cos jak aparat
> Kippa), dawalem siarczyn sodu i traktowalem go 5m r-rem HCl ..,
> starczylo ..., zas gazowy SO2 wprowadzalem do naczynia (zlewki) z
> kqpielq do selektywnej redukcji zlota ..., Aha, temperatura roztworu do
> redukcji pokojowa, przy czym nie od razu wypadal osad, musialo minqc
> jakies 2-4 minuty przedmuchiwania SO2 przez roztwor zanim zaczql
> wypadac osad zlota ....

A wystarczylo wkraplac do r-ru Au Na2SO3, zamiast tak sie meczyc z
generowaniem SO2. :)

> administrator da mi reprymende ..... -((((((

Nie mam nic przeciwko dlugosci jesli wypowiedz jest na temat (oczywiscie w
granicach rozsadku - gdyby np. ktos chcial tu tresc calej, czy duzego
fragmentu pracy dyplomowej wyslac, to oczywiscie bylaby to przesada; prace
dyplomowe moge umiescic na stronie WWW ChemFana w odpowiednim dziale).

Nalezy jednak dluzsze teksty wysylac jako zwykly tekst, a nie w HTMLu, gdyz
wysylajac w HTMLu zwieksza sie niepotrzebnie objetosc e-maila (a poza tym HTML
i tak jest filtrowany i nie dochodzi na liste :)), wiec latwo wowczas osiagnac
limit 12 kB - posty majacej wiecej niz 12 kB sa przepuszczane dopiero po
moderacji, czyli gdy sprawdze jaka jest ich zawartosc. Gdyby nie to
ograniczenie mielibysmy pelno wirusow i robakow internetowych na liscie. Nie
macie pojecia jak czesto usiluja sie tu przedostac, na szczescie wszystkie
maja powyzej 12 kB. :)

ak