Reakcje Oscylacyjne Przyrodnicze

Autor: <hoszowsk_at_poczta.fm>
Data: Fri 24 Mar 2006 - 23:49:22 MET

Witam serdecznie wszystkich Chemfanow !

Chcialem was poinformowac, ze za pomocą
mojego programu KINETIK7 udało mi sie
odtworzyc slawne REAKCJE OSCYLACYJNE !
Zrobilem to w duzej mierze z pomoca ksiazki
Tomasza Plucinskiego "Doswiadczenia Chemiczne"
ktora wszystkim polecam.
Program moze trafic na Chemfana po zgodzie
Listownera, jest on (jak zwykle moje dziela)
nie do konca dopracowany :)
Mam tylko troszke czasu (szukam pracy)
i dlatego moglem pobawic sie moim starym
programem z 1997 roku.
Pewnie sa lepsze (za wskazanie zrodel
bede wdzieczny) ale ja postanowilem
wykorzystac to co mam. Wnioski do jakich
doszedlem, jesli sie je przeniesie na
ekosystemy albo... systemy miedzyludzkie,
sa bardzo daleko idace (vide: oscylacje
w teoriach ekonomicznych, cykle
koniunkturalne itd.)
Na razie program oraz kilka zeskanowanych
z niego zdjec sa na mojej stronie internetowej
http://organika.w.interia.pl
To , co zobaczylem na kilku wykresach mysle
ze upowaznia mnie do takiego a nie innego
podpisania ostatniego zdjecia. Zreszta,
zobaczcie sami.

Pozdrawiam Was - HP.