Re: Uczelnia

Autor: Michal Walczak <walczus23_at_yahoo.com>
Data: Wed 22 Mar 2006 - 11:51:27 MET

> wiem ze to nie on, ale pasowaloby to do lisa ;)
> dalej z krysztalkow
> uwala??

To nazwisko mrozi krew w zylach wszystkich studentow i
nawet wykladowcow. Co prawda On ma na imie Tadeusz,
ale pierwszego terminu, mimo iz na egzaminie mozesz
miec tyle ksiazek ile chcesz, i tyle sciag, i 100 razy
wiecej notatek i tak nikt nie zdal od lat. Swoja droga
jest bardzo smieszny :))). Np. daje publikacje do
przeczytania na "za tydzien"(z ktorych pyta) przy czym
jest losowanie publikacji i kazdy ma w innym jezyku
:))). Kolega mial po chinsku :))) - no i nie zaliczyl
konwersatorium przez to...

>Otlewski fajny gosc
hmm... rzeczywiscie fajny, ale nieprawdopodobnie
wymagajacy i surowy. poza tym czasem mam wrazenie, ze
Pan prof. mieszka w tym zakladzie (inzynierii bialka),
bo jest tam zawsze i zawsze pracuje. Jeszcze nigdy nie
spotkalem nikogo tak oddanaego swojej pracy. Ale ma
wyniki...

Pozdrawiam,

MW