PD: Re: zloto, platynowce ....,

Autor: Mariusz Mariusz <platynowce_at_wp.pl>
Data: Fri 17 Mar 2006 - 23:13:52 MET

Witam Panie Slawomirze,
dziekuje za nadeslane odnosniki do stron, niestety w wiekszosci przypadkow pliki sa w formacie PDF (a ja nie mam mozliwosci ich otwarcia), moj jezyk angielski tez pozostawia wiele do zyczenia, wiec jedynie moglem sie domyslac o co moze tam chodzic, nieco lepiej czuje sie z niemieckiego - nie mniej jednak dziekuje i czekam na dalsze wskazowki.

Pozdrawiam
Mariusz

Oglądaj -> Wydarzenia.wp.pl -> Wiesz, co najważniejsze!
Najbardziej aktualne materiały filmowe - Kliknij:
http://klik.wp.pl/?adr=www.wydarzenia.wp.pl&sid=703