Re: zloto, platynowce ....,

Autor: Mariusz Mariusz <platynowce_at_wp.pl>
Data: Fri 17 Mar 2006 - 22:51:16 MET

Czesc Roman w zalaczeniu przesylam ci adres e-mail:
platynowce@wp.pl
Jezeli niechcesz pisac ogolnie do wszystkich to po takiej wiadomosci nie uzywaj opcji w poczcie odpowiedz nadawcy, bo wtedy odpowiadasz ogolnie wszystkim, ktorzy sa zalogowani na stronie chemii popularnonaukowej.
Mam nadzieje, ze teraz na priv napiszesz mi dlaczego moje pytanie skojarzylo Ci sie z dreszczowcem (milaes go opowieedziec).
A tak wogole to jestem z Kamienia Pomorskiego (czyzbys bral pod uwage moja propozycje wspolnego eksperymentowania). Napisz mi skad Ty jestes?
Mam za soba bardzo ciezki dzien, dlatego nie mam sily juz dluzej pisac.
Czekam na odpowiedz.

Do napisania
Mariusz

Ps Napisz mi czy twoj adres e-mail, ktory podales na chemfan jest aktualny.
faranski@poczta.onet.pl

Czy 10 minut rozmowy może = ponad 11 zł oszczędności !!!
Niemożliwe? Sprawdź...
http://klik.wp.pl/?adr=www.telefon.wp.pl%2Foszczednosci.html&sid=704