Re: Re: analiza zanieczyszczeń

Autor: rtoip_m <rtoip_m_at_o2.pl>
Data: Mon 13 Mar 2006 - 08:32:24 MET

Odnosnie mojego lenistwa moze i faktycznie jestem troche leniwy, ale Cie zaskocze przegladalem kilka bibliotek uczelnianych chociazby uniwerku bialostockiego i wspomnianej na pierwszej pozycji biblioteke PB ale niestety dostep nie jest darmowy, byc moze gdybym korzystal z Å‚acz w tych uczelniach zalogowalbym sie bez problemu a jednak z domowego komputera na ich strony nie moge wejsc. Sprawdze pozostale uczelnie pozdrawiam