pomoc w zadaniu

Autor: aga filip <pieguski115_at_wp.pl>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 17:52:16 MET

na skutek grzania od temp 12C do do temp T2 zamknietego naczynia o pojemności 200cm3 napełnionego powietrzem usunięto 169cm3 powietrza przy czym powmiar tej wielkości dokonano w temp 10C Zakładają że objetość naczynia oraz ciśneinei zewnetrzne nei uległo zmianie obliczyć T2 przyjąć że ściany naczynia mają zdolność do przepuszczania czasteczerg gazu ..
mój wynik to nie wiele ponad 2000 ale nei jestem pewan czy sposób jaki rozwiązuje zadanie jest prawidłowy ...prosze o pomoc ...z góry dziekuje

Oglądaj Puchar Jedynki 11 marca o godz. 16.30 w TVP1
Zobacz jak aktywnie spędzić zimowy wypoczynek!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fpch1.html&sid=694