Re: Re: Polymer V3600

Autor: <wojtaszek1978_at_interia.pl>
Data: Tue 28 Feb 2006 - 07:44:01 MET

> forum
> np

> bo chodzi o polymer V3500 a nie 3600, ale dla wyszukiwarki to nie ma
> znaczenia. Zresztą już taki kiedyś czegoś szukałam i wiem że ktoś moze na
> ten temat coś wiedzieć ale tego nie zamieści w necie :(
> >

> Rzeczywiście na temat polimerów jest niewiele. Ale jeślibym miał jakoś
> pomóc, to muszę wiedzieć cokolwiek na teamt tego V3500.
> Wojtek

Mój brat ,a jakąś tajną baze danych która wytypowała że to najprawdopodobniej nie jest polimer, jak myślałamm, a właściwie prepolimer do produkcji silikonów a katalizator polimeryzacji. Dziś mi to wrzuci na skrzynkę, aż mnie kreci żeby to zweryfikować :) Tak to jest jak sie dostaje strzepy informacji gdzieś podsłuchanych. :)

Kliknij po wiecej! >>> http://link.interia.pl/f18ed