Re: Re: Polymer V3600

Autor: <wojtaszek1978_at_interia.pl>
Data: Mon 27 Feb 2006 - 07:55:59 MET

wojtex_tlen@tlen.pl napisał(a):

> [...]
 Tak, ale wysypuja sie jakieś dziwne rzeczy. Mało tego pomyliłam nazwę, bo chodzi o polymer V3500 a nie 3600, ale dla wyszukiwarki to nie ma znaczenia. Zresztą już taki kiedyś czegoś szukałam i wiem że ktoś moze na ten temat coś wiedzieć ale tego nie zamieści w necie :(

Kliknij po wiecej! >>> http://link.interia.pl/f18ed