Re: książeczki

Autor: Tomek <mucor23_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 26 Feb 2006 - 11:18:47 MET

From: "Roman J. Farański" <faranski@poczta.onet.pl>
To: "Chemia popularnonaukowa." <chemfan@man.lodz.pl>
Sent: Sunday, February 26, 2006 7:42 AM
Subject: Re: książeczki

> Mowią że czeba sie dzielić nawet wiedzą tajemną, podaje więc link
> http://www.giuciao.com/books/sort.php?by=Chemistry gdzie znajdziecie moc
> anglojęzycznych podreczników z zakresu chemii wszystkie w pdf i w pełnych
> wersjach. Pozdrawiam forumowiczów
>
> Bardzo fajnie, ale niestety - za pieniqdze ..., kto i po co te pieniqdze
> wymyslil ?? ...-)))
>
> Uklony
>
> Roman

Za pieniadze? niekoniecznie na stronce która podałem wybieracie sobie
książke/ potem pasek u góry klikacie nad słowem Password a potem w tabelkce
na free jednorazowo może sciągać tylko jedna osoba z jednego IP ale stronka
podaje ile czeba czekać więc ustawiamy się w kolejkę i hulaj dusza!
Pozdrawiam