Re: skróty

Autor: Roman J. Faranski <faranski_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 21 Feb 2006 - 21:15:19 MET

> poszukije odpowiedzi na pewne skróty próbowalrm znalezc w internecie niema
>
> bbl - pisane malymi literami
> reszta pisana wielkimi literami
> BAF
> BCF
> BOD
> BOE
> CI
> oraz
> CAS
> jedyne co wiem to ze skróty te moga dotyczyc paliw.
> Pozdrawiam Artur

.....................>
W chemii materialow budowlanych stosuje sie podobne skroty, dopowiednio:
M - tlenek magnezu MgO; C - tlenek wapnia CaO, B - tlanek baru BaO, F -
tlenek zelaza Fe2O3, A - tlenek glinu Al2O3, S- tlenek krzemu SiO2, H - woda
H2O ..., itd, itp ;

w tej symbolice np. CAF oznacza zelezian glinowo amonowy, MS - metakrzemian
magnezu MgSiO3, zas M2S - ortokrzemian magnezu Mg2SO4 ...,
BMS - ortokrzemian magnezowo-barowy (BaMgSiO4) - itd, itp

ale, zeby te skroty mialy cos wspolnego z paliwami, raczej wqtpie - ale nie
musze mic racji

Uklony

Roman