Re: dodatki E

Autor: Lukasz Kuzma <kuzma_at_mml.ch.pwr.wroc.pl>
Data: Tue 21 Feb 2006 - 07:58:07 MET

eee tam, hiszpanie sie chwalili kilka lat temu ze potrafia z jednego kg
miesa wyprodukowac 3 kg szynki...
tak sie zastanawiam czy to nie jest jednak droga do sukcesu - jesc wode
zammiast miesa i mamy diete cud ;)) w ciagu tygodnia wyniki znakomite, po
3 tygodniach co prawda mozna by sie znalezc tak blisko pana boga jak JPII,
z tym ze po takkiej ilosci dodatkow i konserwantow nasze ciala nie beda
sie rozkladac i jeszcze swietymi zostaniemy ;))

> A gdyby robić to tradycyjnie
echhh.. gdybym mial tylko miejsce w domu na zamrazarke, to od dawna pol
swini i pol cielaka by w tej zamrazarce lezalo. Kupione na wsi, bez
posrednikow ;)

>Hi, hi, ...., Lukaszu, Arku - a gdzie te czasy gdy szynka byla na kartki i
>to tylko w okresie swiqt Bozego Narodzenia, Wielkiej Nocy ....,
>Wy tych czasow (i tej szynki) nie pamietacie - ja pamietam, pachnqca byla a
>w buzi "Raj", i byl w sklepach tylko jeden gatunek ...,
pamietam ;(( az tak mlody to nie jestem, niestety....

>A dzisiaj - multum odmian, tylko ze nawet pies jesc tego nie chce ..... -(((
tu sie zgodzic musze, nawet pies tego ruszac nie chce, wiem z
doswiadczenia...

pozdrawiam serdecznie

Lukasz Kuzma