Re: Najdrozszy odczynnik Swiata ....

Autor: Lukasz Kuzma <kuzma_at_mml.ch.pwr.wroc.pl>
Data: Tue 21 Feb 2006 - 07:52:05 MET

>Witam, po dlugiej nieobecnosci ...,

wszelki duch pana boga chwali ;) romus zawital ;))

>Chodzi o azotek galu (GaN), scislej jednq z jego postaci krystalograficznych
>ktora ma zdolnosc samorzutnej emisji spolaryzowanego swiatla (laser
>niebieski)
>O ile pamietam trzeba przechlodzic uklad z punktu ok. 10 tys. atm, temp.
>2000 stC do warunkow standartowych.
chyba jednak latwiej zrobic z kwasu siarkowego narkotyki jak sugerowal
Arek ;))

>Zawiqzala sie spolka TopGan, ktora chciala uruchomic program produkcyjny
>..., Chciala - bo na dzisiaj siedzi tam NIK i Prokurator ...,
jak widac na narkotykach jest to samo ryzyko a pieniazki pewniejsze ;))

>Trzeba powolac Komisje Sejmowq dla rozstrzygniecia co sie za tym kryje ....,
po co od razu komisje, wystarczy giertych ;))

>A ze jest to oryginalne i jak dotqd jedyne rozwiqzanie w Swiecie ..., jakie
>to ma znaczenie ...,
bo jeszcze ktos moglby sie przed giertycha wybic ;))

>Kochani Chemicy - do roboty ...,
>Tylko jeden gram syntetyku i 40 milionow USD w kieszeni ...
romku, jak boga kocham, przeciez na tej liscie z pewnoscia jest potencjal
na tyle duzy aby wyprodukowac wiecej niz 1 gram, wiec nie apeluj abysmy
sie brali do roboty tylko apeluj o zawiazanie spolki ;) ja sie zapisuje,
bez ryzyka zycie jest nudne ;)) jak nie wyjdzie GaN, to zawsze mozna
rozpoczac potajemna produkcje kwasu siarkowego z lepkow do zapalek. ;)

a te 40 milionow przyda mi sie z pewnoscia...

achas... Panowie z CBS, UOP tudziez innnej pochodnej SB sluzby - mam
nadzieje ze czytacie z przymrozeniem oka o kwasie siarkowym? ;))

pozdrawiam serdecznie

Lukasz Kuzma