Co wcześniej zareaguje??

Autor: Marlena Zabłotna <mzab_at_o2.pl>
Data: Mon 20 Feb 2006 - 11:47:06 MET

Witam wszystkich!!
Od jakiegośjuż czasu staram się ustalić jakie reakcje zajdą, a dokładniej
jakie struktury powstaną jeśli w układzie mam: Eter diglicydylowy
Bisfenolu A(tzw.DGEBA), aminę pierwszorzędową-diamino difenylometan(DDM)
oraz ester jakim jest metakrylan metylu(MMA).Reakcja przebiega w
podwyższonej temperaturze i oprócz tych trzech skłądników nic
(teoretycznie)innego nie ma. wiem ze najprosciej to byłoby przeprowadzenie
analizy IR ale , niestety nie ma do tego dostępu. Nie wiem jak jest z
reaktywnością gr.OH i NH2, które sąw tym układzie bardziej reaktywne.
Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki,
Pozdrawiam
Marlena

--