Re: dodatki E

Autor: Roman J. Farański <faranski_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 18 Feb 2006 - 08:08:05 MET

> Kaska się liczy, kaska. Szynka znakomita, trzy razy myta - i nie
> jest tylko zabawna rymowanka. Firmy szczycą się że z kilograma
> mięsa robią dwa kilogramy wyrobów. A gdyby robić to tradycyjnie
> to kosztowałoby to tyle że nikt by nie kupił. I co z tego że taka
> szyneczka nie zielenieje po dwóch dniach...

Hi, hi, ...., Lukaszu, Arku - a gdzie te czasy gdy szynka byla na kartki i
to tylko w okresie swiqt Bozego Narodzenia, Wielkiej Nocy ....,
Wy tych czasow (i tej szynki) nie pamietacie - ja pamietam, pachnqca byla a
w buzi "Raj", i byl w sklepach tylko jeden gatunek ...,
A dzisiaj - multum odmian, tylko ze nawet pies jesc tego nie chce ..... -(((

Uklony

Roman