Re: Re: Re: RE: zmywanie barwnikow:(

Autor: Michael de Greyangel <degrey_at_wp.pl>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 14:32:34 MET

Też już kończę by nie śmiecić forum.

> A jeżeli myślenie o mnie jest Pana jedynym zajęciem ... to zamykam
komputer i idę oddać sie w ręce >sprawiedliwości. Przyznam sie, że truję
siebie i innych. Mam nadzieję ze to zadowoli Pana.

   No nie, nie mam Pani zdjęcia ale jeśli Pani chce to może mi je Pani
przesłać, jako mężczyzna mogę się zastanowić :DDDDD.
   Za bardzo pojechałem, Przepraszam, ale wkurzyła mnie Pani. Wiadomo że
dane bywają przesadzone by przestraszyć być może. Ale nie należy kusić losu,
tak myślę.

>...nie pełnie stanowiska kierowniczego !

W świetle naszej rozmowy, ten fakt jest zupełnie wytłumaczalny, nawet mógłby
być konkluzją. W sumie ... chwała Bogu ;(=).

Z poważaniem i miłego dnia ;).
MdG