Re: Re: RE: zmywanie barwnikow:(

Autor: Michael de Greyangel <degrey_at_wp.pl>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 11:33:40 MET

> Pani Ania zapytała o wybarwienie palm z dłoni a nie o to co ma sobie podać
na śniadanie w niedziele, albo też >w czym ma sie wykąpać w sobotę wieczór
przy świecach, bo sie jej nudzi. A prostując resztę. Nie jestem ani
>wygodna, ani leniwa ani tym bardziej głupia.
>
> Z poważaniem

A jaka Pani jest ?
   Żeby sobie ręce myć wodzianem hydrazyny i kazać robić tak innym ? A kartę
charakterystyki Pani czytała ? Ma Pani czarno na białym. Fakt że polemizuje
Pani na ten temat już daje o Pani dużo do myślenia. Z tego co Pani napisała
wynika przecież jasno że jako zwierzchnik truje Pani ludzi.

MdG