RE: RE: zmywanie barwnikow:(

Autor: Mitom <zabanaski_at_poczta.fm>
Data: Thu 09 Feb 2006 - 19:39:41 MET

> jak chłopaki nie ucierpieli i ich dzieci to i chwał im za to. Najlepiej
> mieć
> na hali rudych (bez obrazy ale osoby o takim kolorze włosów są najbardziej
> odporni na chemikalia)

>Serio? Skąd to wytrzasnąłeś? Nie wiedziałam, że jestem genetycznie
>przystosowana do mojego zawodu wyuczonego...
>Karolina

To fakt nader większości chemikom znany. Za przykład podam przedsiębiorstwo
Bayer (nie tylko aspirynkę robią) które to po złych-niezgodnych wynikach na
osobnikach rudych (złych w sensie dla wyników badań- za mało skutków
ubocznych). Odmawiała (może teraz jakieś leki na nich próbują) im udziału w
badaniach. O zgrozo badania takie przeprowadzali także hitlerowcy w obozach
koncentracyjnych ci badali LD itp. różnych substancji na różnych rasach
ludzkich.
A co do genetycznego przystosowania to i słowianie są podobno odporniejsi na
EtOH niż osoby z innym pochodzeniem.

Jarek Hądzel

Fotoerotica! >>> http://link.interia.pl/f1904