Re: ciekawe przypadki

Autor: Michael de Greyangel <degrey_at_wp.pl>
Data: Thu 09 Feb 2006 - 14:43:09 MET

> Chyba masz racje, bo nikt jej za te cene nie kupuje. :)
>
> ak

No cena, cena. Przecież nawet dziecko w piaskownicy wie że prace prof.
Smoluchowskiego, Urbańskiego nawet Czelcowa i innych naukowców MW są
bardziej naukowe. Z tej książki nie dowie się człowiek więcej niż z netu,
chyba że jeśli chodzi o teorię. Sam mam wszystkie tomy. Osobiście mogę
polecić poradnik sapera wydawnict technicznych. Za tą książkę dał bym 150
zł. ... kiedyś.

Wydaje mi się że pan który to sprzedaje liczy na to że jakiś bogatszy laik,
zakrztusi się samym tytułem i od razu kupi. Skontaktowałem się z nim i
powiedział że już za tyle opchnął książkę Urbańskiego.

Brak etyki ? Czy może godny pochwały kapitalizm ? Bo sam już nie wiem.

Z poważaniem
MdG