pierwsze wyniki i pytanko :-)

Autor: Shoan O'Mahony <tsergairl_at_wp.pl>
Data: Wed 08 Feb 2006 - 12:26:41 MET

Witam ponownie

po tym co wyczytalem (dzieki Wam) w chemfanie mam pierwsze wyniki co do azotanu zelaza

ale zaczen od poczatku,

w zwiazku z tym ze nie moglem nigdzie dostac nawet probki wodorotlenku zelaza III, zrobilem tak:

do siarczany zelaza III dodalem wodorotlenku sodu, to co sie zrobilo brazawe :-) odsaczylem, przeplukalem goroaca woda i wysuszylem

nastepnie podgrzlem stezony azotowy do temperatury 40 stopni, dodalem odpowiednia ilosc wodorotlenku zelaza i ...

rozpuszcza sie wysmienicie, no ale teraz mam dwa kolejne pytanka :-) jakie mi sie nasunely
mianowicie, czy aby napewno zostal w ten sposob zrobiony azotan zelaza III :-)
oraz jezeli tak to kurde gdzie moge ZDOBYC wieksze ilosci wodorotlenku zelaza III (szukalem w necie, ale doopa), wiec moze ktos z was wie gdzie mozna to kupic (pliiizzzz) nie musi to wcale byc polska, no i bez przesady , moj szef znalazl firme ale w chinach , hihihi a z tamtad transport juz troche kosztuje :-)

aha no i moze jeszcze jedno pytanko

a moze ktos w europie sprzedaje juz gotowy azotan zelaza III w postaci proszku :-) oczywiscie :-)

pozdrawiam

tserga

Jennifer Anistron, Mark Rufallo, Shirley Maclaine,
Kevin Costner, Kathy Bates w komedii romantycznej
"Z UST DO UST". W kinach od 10 lutego!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fzustdoust.html&sid=651