Re: Imidy

Autor: Michael de Greyangel <degrey_at_wp.pl>
Data: Sun 29 Jan 2006 - 13:06:50 MET

> w takim razie jak ten zwiazek mozna nazwac bo spotkalem sie w z czyms
> takim i w jednej z publikacji byl nazwany jako imid

Prawdę mówiąc to ja się nie spotkałem z tym związkiem :D. Chyba że jeśli
chodzi o grupę -N=N- azową. Ale żeby tkwiły tam wodory. Prawdę mówiąc
szukałem w Boydzie i Bielańskim ale nigdzie nie widziałem. Szukałem też na
necie i nie znalazłem. Jeśli chodzi o konwencję z Boyda to nie jest imid.
Nie wiem co to jest.

Z poważaniem
MdG