Re: cholesterol

Autor: Michael de Greyangel <degrey_at_wp.pl>
Data: Mon 23 Jan 2006 - 23:50:29 MET

Być może śmieszna jest moja odraza do przetwarzania tak szlachetnego
zwierzęcia jak koń, wiem jednak że cholesterol znajduje się w mózgach
większości zwierząt. Także oczywiście będę usatysfakcjonowany i wdzięczny
jeśli go dla mnie Przepiszesz, gdyż mniemam że jeśli chodzi o tą
preparatykę metody postępowania z innym materiałem będą analogiczne.

Z poważaniem
MdG