Re: cholesterol

Autor: Variat <variat_at_interia.pl>
Data: Mon 23 Jan 2006 - 22:34:23 MET

> Poszukuję danych na temat wyodrębniania cholesterolu z produktów
> zwierzęcych. Natknąłem się na wzmiankę o wyodrębnianiu z żółtek jaj
> kurzych, na którejś uczelni są nawet ćwiczenia z tego zakresu, niestety
> wzmianka była dość enigmatyczna i nie natknąłem się na konkretny opis
> procedury. Czy może ktoś z Was dysponuje pełnym tekstem ?

Nie wiem, czy ci to pomorze, ale w książce:
"Preparatyka srodkow leczniczych" Stanislawa Binieckiego
Wydanej przez PZWL - Warszawa 1983
na stronach 188-189
jest szczegółowy opis otrzymywania cholesterolu z mózgu końskiego, jeżeli interesuje ciebie mogę
przepisać.

Pozdrawiam

Grzegorz Tomaszewicz

Kliknij po wiecej! >>> http://link.interia.pl/f18ed