praca dla chemika z doktoratem

Autor: Karolina Onderko <nanorurka_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 11 Jan 2006 - 09:59:55 MET

Wklejam ofertę, którą dostałam, może ktoś skorzysta:

W związku dynamicznym rozwojem na terenie Polski firma poszukuje do
nowopowstałego Centrum Badań we Włocławku osoby na stanowisko:

Kierownik Laboratorium

Kod ref. KL/1309/Wloc

Miejsce Pracy: Włocławek

Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za prowadzenie laboratorium badawczego,
w tym przede wszystkim za uzyskanie i utrzymanie certyfikacji dla
laboratorium, badania nad zastosowaniem oferowanych produktów w różnych
gałęziach przemysłu oraz kierowanie podległym zespołem pracowników. Do jej
zdań należeć będzie także aktywny udział w sympozjach naukowych oraz
raportowanie do zarządu firmy.

Wymagania:

  a.. doktorat z dziedziny nauk chemicznych
  b.. min. 2 lata doświadczenia w pracy naukowej na samodzielnym stanowisku,
potwierdzonej odpowiednimi publikacjami oraz badaniami
  c.. wiedza specjalistyczna w zakresie analizy gazów będzie dodatkowym
atutem
  d.. bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
  e.. wysokie umiejętności analityczne
  f.. bardzo dobra organizacja pracy
  g.. niezależność w działaniu oraz umiejętność podejmowania decyzji
  h.. wysoka kultura osobista
Oferujemy:

  a.. możliwość rozwoju zawodowego i kontynuowania badań naukowych w
międzynarodowym przedsiębiorstwie
  b.. atrakcyjne warunki zatrudnienia
Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie aplikacji (CV,
list motywacyjny), podając w temacie listu nr ref. KL/1309/Wloc, na adres:

Hudson Global Resources

ul. Dominikańska 9

87-100 Toruń

malgorzata.dworakowska@hudson.com