Re: zwi±zki aromatyczne

Autor: ania <a-n-k-a_k_at_wp.pl>
Data: Tue 10 Jan 2006 - 17:37:44 MET

> Ale wyj±tkami s±
> pochodne z podstawnikami o wyra¼nie redukcyjnych w³a¶ciwo¶ciach, takie jak
> w³a¶nie fenol i anilina.

Dziêkuje za odpowiedz. Tylko nie wiem czy dobrze to prze³o¿y³am to na w³asny
tok rozumowania: czy zachowuj± siê tak wszystkie aromaty podstawione grupami
aktywuj±cymi? Czy tylko te bardzo i wyra¼nie redukuj±ce? Nie zwrocilam uwagi
na taki fakt jak kolor przy tlouenie [moze po prostu by³ bezbarwny lub lekko
po¿ó³k³y i przez to nie rzucil mi sie w oczy].

Ania