Azotan zelaza III

Autor: Shoan O'Mahony <tsergairl_at_wp.pl>
Data: Tue 10 Jan 2006 - 12:12:17 MET

Witam serdecznie wszystkich:-)

po dlugim okresie milczenia (glownie ze wzgledu na brak internetu) pojawiam sie ponownie (pod troche innym nickiem)

obeceni pracuje w firmie zjamujacej sie produkcja koagulantow do oczyszczania wody i sciekow, nie w Polsce

moj szefuncio wymyslil sobie teraz nowy problem , a niestety , kurde nie moge go rozwiazac, mianowicie, chce wprowadzic produkcje nowego (dla nas oczywiscie) zwiazku mianowicie azotanu zelaza III,
jedyne substraty jakie mi dal do reki , abym z nimi cos zrobil, to wiorki zelazne, kwas azotowy a takze (na sprobe) mieszanine tlenkow Fe II i III

i tu pojawia sie moj problem , mianowicie jak wiadomo kwas azotrowy nie rozpuszcza zelaza, obczytalem juz ksiazki ktore zabralem z polski, i jest tam miedzy innymi napisane ze stezony kwas azotowy faktycznie nir rozpuszcza zelaza bo zelazo pasywuje, ale za to rozienczony azotowy powoduje burzliwa reakcje z zelazem, sprawdzilem to ale jakos tej "burzy" nie zaobserwowalem,

bardzo prosze o podsuniecie mi jakiegos pomyslu jak to zelazo mam rozpuscic w azotowym, jak juz wspomnialem mam ograniczony dostep do netu,

Pozdrawiam wszystkich

Shoan

Podniebne akrobacje, ponaddźwiękowa prędkość, zabójcza intryga
w najszybszym filmie akcji reżysera "Taxi"
- SKY FIGHTERS w kinach!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fskyfighters.html&sid=633