Interpretacja widma NMR

Autor: <drzewko_at_onet.pl>
Data: Thu 22 Dec 2005 - 18:03:00 MET

Witam wszystkich bardzo serdecznie.

Chcialbym prosic o pomoc w interpretacji widma H NMR pewnego zwiazku. Z tego
co udalo mi sie ustalic to jest to widmo trzeciorzędowej aminy aromatyczne,
jednak potrzebuję poznac dokladna strukture czasteczki. Nie moge dolaczyc
pliku z widmem do wiadomosci bo na forum jest limit rozmairu wiadomosci,
wiec prosze wszystkich ktorzy maja pojecie o spektroskopii NMR o kontakt
wowczas podesle widma mailem. Oprocz NMR'a mam jeszcze IR i MS.
Dla doswiadczonego chemika napewno nie jest to problem, tymbardziej ze widmo
wydaje sie byc proste (tylko trzy piki). Z gory dziekuje i pozdrawiam.

Drzewko