Re: L-glukozamina w hyperchem

Autor: Witek Mozga <mozga_at_trimen.pl>
Data: Sat 17 Dec 2005 - 18:42:59 MET

> yyy witku co masz na myśli mówiąc że cytuje: "-forma łańcuchowa
> glukozaminy będzie wyglądał jak forma łancuchowa
> glukozy, tylko, że grupa hydroksylowa przy -CHO bedzie zamieniona na
> aminową." hehe

Widzę, że znalazłeś punkt do zaczepki. Pisałem ten tekst w pośpiechu i nie
zauważyłem skrótu myślowego. Miało być 'grupa hydroksylowa najbliższa CHO'
zamiast 'przy CHO', bo wyobraź sobie, że pisałem to wszystko z pracy i miałem
niewiele czasu na łatanie Twojego lenistwa.

> p.s.latwo innym wady i niedociagniecia wytykac tylko trzeba miec
> pewnosc ze samemu jest sie nie omylnym - ty paruwo!! hehe

Ja nie twierdzę, że jestem nieomylny i nigdy nie twierdziłem. Twierdziłem
jedynie, że jesteś leniwy, bo nie chciało Ci się poszukać struktury samemu, a
czasem warto, bo można coś ciekawego przy okazji spotkać.

--
Witek
http://www.trimen.pl/witek/