Re: L-glukozamina w hyperchem

Autor: Witek Mozga <mozga_at_trimen.pl>
Data: Fri 16 Dec 2005 - 10:04:58 MET

> niestety w bazie danych hyperchema nie ma form L ani form
> lancuchowych!

no, tragedia

> jesli ktos wie jak to narysowac to niech mi pomoze
> prosze!! bede bardzo wdzieczny!

Podziwiam Twoje lenistwo. Wystarczy zajrzec do biblioteki lub do
sieci. Moja rada jest taka, gdy sie czegos szuka, to przy okazji
czlowiek uczy sie sporo nowych rzeczy. Naprawde warto czasem nie isc
po najmniejszej linii oporu, tylko cos samem poszukac.

Struktury D-glukozaminy i D-glukozy są tu:
http://www.pdrhealth.com/drug_info/nmdrugprofiles/nutsupdrugs/glu_0122
.shtml
http://www.scientificpsychic.com/fitness/carbohydrates.html

Teraz będą poszlaki z których musisz złożyć całość:

-forma łańcuchowa glukozaminy będzie wyglądał jak forma łancuchowa
glukozy, tylko, że grupa hydroksylowa przy -CHO bedzie zamieniona na
aminową.
- L-glukozamina bedzie lustrzanym odbiciem formy D. Wystarczy
przyłożyć lusterko do ekranu i przerysować.

Powodzenia

--
Witek
http://www.trimen.pl/witek/