Re[2]: gestosc acetonu w Tw

Autor: Krzysztof Kleszcz <klechu13_at_poczta.okay.pl>
Data: Sat 10 Dec 2005 - 08:55:57 MET

V> Zaciekawil mnie problem gestosci acetonu.
(...)
V> Gestosc w temp 56 deg C wynosi: 0,7416.

V> Ale:
V> Dwie pary wyników, to nie material statystyczny, dlatego do mojego wyniku nalezy podchodzic z
V> ograniczonym zaufaniem.
V> Z wyników wychodzi, ze w temp 0 deg C gestosc wynosi 0,82 g/ml (ale czy tak jest rzeczywiscie,
V> watpie)

V> Wyrazy szacunku:
V> Grzegorz Tomaszewicz

Dziekuje za odpowiedz, przyznam ze nie wiedzialem jak sprawdzic
czy zaleznosc jest liniowa czy nie, na podstawie tylko 2 wynikow.

Faktycznie gestosc 0,82 w temp 0 deg C wydaje sie nieco zawyzona, wiec
przydalby sie trzeci wynik. Moze uda mi sie znalezc gestosc w jeszcze
innej temperaturze, powinno to juz zupelnie wystarczyc do okreslenia
szukanej przeze mnie gestosci z wykresu

Jeszcze raz dzieki
pozdrawiam
K.Kleszcz