Re: jajo magnetyczne, czyli regionalizmy w nazewnictwie

Autor: Witek Mozga <mozga_at_trimen.pl>
Data: Tue 06 Dec 2005 - 06:58:13 MET

> Tylko naiwni sądzą, że można ujednolicić nomenklaturę. Takie totalne
> ujednolicenie oznacza albo śmierć języka, albo śmierć nauki.

Ależ ja doskonale zdaje sobie sprawę, że wszelkie próby ingerencji w
język są z góry skazane na niepowodzenie, czemu ośmieliłem się dac
wyraz w takim oto tekście:
 http://www.trimen.pl/witek/blog/spolkowanie.html

Po prostu chciałem sie zorientować jak duże rozbieżności mają miejsce
w nazewnictwie sprzętu, szczególnie takiego, dla którego nie było
polskich nazw i trzeba było je wymyslać.

--
Witek
http://www.trimen.pl/witek/