Re: alkohol etylowy + nadmanganian potasu sprostowanie

Autor: Michael de Greyangel <degrey_at_wp.pl>
Data: Wed 09 Nov 2005 - 13:58:05 MET

Wkradła się mała nieścisłość

> Grubość warstwy około 5 cm wystarcza na
> oczyszczenie dużej ilości, myślę że spokojnie do 500l okowity.

Moją kolumnę robiłem z rury kanalizacyjnej z PCV takiej brązowej, chyba 105"
wtedy 5 cm warstwa starczyła na jakiś czas. Myślę że dało by radę oczyścić
nawet z 500 litrów choć mogę się mylić bo przepuściłem przez nią co najwyżej
25 litrów przez 2 lata. Także to 500 to domniemywanie. Poza tym kto by robił
tego aż 500 litrów.

Michael de Greyangel