Re: alkohol etylowy + nadmanganian potasu

Autor: <emilslaczka_at_tlen.pl>
Data: Wed 09 Nov 2005 - 11:46:38 MET

> P.S. Dzięki za pigwę, o tym nie wiedziałem.
pigwę kroję na małe talarki (trochę mniej niż poowa słoja)zasypuje cukrem(ilość cukru w zalezności od upodobań dobrana eksperymentalnie ja na 2 litrowy słoik sypię około 1/2 kg) i odstawiam na 10 dni w zamkniętym słoiku po 10 dniach dodaję alkohol około 60 % i to odstawiam na 1 miesiąc po czym przepuszczam przez filtr papierowy i odstawiam na 1 rok do leżakowania :)

a teraz może błache pytanie - co to jest to wapno defekacyjne

Emil