Re: zmieniam na GC

Autor: <rtoip_m_at_o2.pl>
Data: Sat 29 Oct 2005 - 08:36:48 MET DST

Ja dopiero poznaje metode GC. Pisze na temat tego prace magisterską i wiem ze bede oznaczał jakie sa i ile jest róznych toksykantów i ksenobiotyków w ściekach. Z tego co wiem bede mial dostep do wymienionych przez ciebie detektorow ms fid i ecd. Ale we wstepie znaczy czesci teoretycznej mam napisac o oznaczaniu jak to sie robi w takiej zlozonej probce jaka sa scieki. Troche czytalem ze chyba bede musial robic ekstrakcje, sililacje przed samym oznaczeniem. Ale co pozatym to sie nie bardzo orientuje wciaz przegladam elsewiera ale jezyk angielski nie jest jeszcze w super stopniu opanowany