Utlenianie związków siarkoorganicznych

Autor: Stanisław Popiel <popiels_at_wp.pl>
Data: Tue 18 Oct 2005 - 20:10:16 MET DST

Szanowni Państwo!
    Jakiś czas temu podawałem niektóre informacje nt. uteniania iperytu.
Zapamiętałem wtenczas, że kilku kolegów było zainteresowanych przejrzeniem
moich rezultatów, uzyskanych doświadczalnie. Nie pamiętam, kto prosił o
przesłanie wyników moich prac; wiem tylko, że z tym dzieleniem się
informacjami chciałem wstrzymać się do czasu, aż publikacja ukaże się w
druku. Artykuł już jest opublikowany, tylko nie pamietam, komu na pocztę
pywatną mam przysłać ten mój artykuł?? Chetnie wyślę, ale plik załącznika
jest zbyt duży, aby podłączyć go na ogólną listę ChemFan.
    Pozdrawiam,
sp