glukozamina i amino cukry

Autor: <porno_pasterz_at_tlen.pl>
Data: Tue 18 Oct 2005 - 16:51:38 MET DST

witam!!
wkońcu nadszedł czas aby wziąść się za prace magisterską!! choć nie
znam jeszcze dokładnego tematu po rozmowie z Promotorem dowiedziałem
się że moja praca poświęcona będzie analizie glukozaminy!! poszukuje
wszelkich materiuałów o tym i innych aminocukrach ale chodzi mi o
informacje "czysto chemiczne" to znaczy budowa, izomerie,
nomenklatura synteza itd!! poprostu wszystko!! prosze o linki, nazwy
książek i ich autorów w których można coś takiego znaleść i ogólnie
wszystkie informacje do jakich sie dokopiecie!! z góry dziekuje i
pozdrawiam!!