Trójglicerydy - identyfikacja łańcuchów kwasowych

Autor: Rafał Wróbel <szybki912_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 13 Oct 2005 - 13:46:27 MET DST

Witam serdecznie wszystkich Chemfanowiczów.

Mam pytanie czy za pomocą chromatografu (badź innej techniki) można oznaczyć zawartość kwasu linolenowego w trójglicerydach a dokładnie w oleju rzepakowym, czy raczej jest to zbyt trudne? Wiadomo że po odłączeniu gliceryny nie ma problemu w oznaczeniu ale czy bez odłączania gliceryny można? To by mi umiliło życie :-)

Z poważaniem
Rafał Wróbel
LABOREX Rzeszów