Re: przewidywanie widm NMR

Autor: Andrzej Kasperowicz <andyk_at_spunge.org>
Data: Mon 22 Aug 2005 - 20:58:28 MET DST

> tutaj sa calkowite podstawy w praktyce (bez wiekszej teorii)

Sama teoria NMR bardzo przystepnie jest na ChemFanie:
http://chemfan.pg.gda.pl/Badania/NMR.html

> jesli nie znasz angielskiego - to trudno, ja w poslkim internecie szukalam i
> albo nic nie bylo albo byla to "czarna magia po chi.sku"

Czasem jeszcze trzeba udac sie do biblioteki i zajrzec do papierowych ksiazek,
internet jest jeszcze zbyt mlody, zeby w nim bylo absolutnie wszystko, i tak
jest zdumiewajaco duzo. :)
Zreszta wyszukiwarki internetowe nie znajduja wszystkiego, kiedys sie
szacowalo, ze tylko 20% sposrod wszystkich stron WWW jest w bazie danych
wyszukiwarek, choc moze obecnie juz jest lepiej.

ak