Skodliwe SUDANY w przyprawach

Autor: <ela.maj_at_op.pl>
Data: Mon 01 Aug 2005 - 11:16:45 MET DST

Czytałam ostatnio na stronie Green World artyków o zakazanych do stosowania
w celach spożywczych barwników z grupy SUDAN. Dodawane są do niektórych
przypraw (papryka, curry i in.) Podobno  IBPO zajmuje się badaniem tych
przypraw i potwierdził obecność tych szkodliwych związków w pewnych
partiach. Czy ktoś z IBPO może mi powiedzieć, których producentów przyprawy
nie zawirają tych barwników i są bezpieczne do sporzycia.

Pozdrawiam Ela