Stopnie edukacje, rodzaje szkół, Edukacja w Polsce i w różnych krajach

Autor: Marcin <marcin.zabrze_at_gazeta.pl>
Data: Sat 23 Jul 2005 - 22:56:28 MET DST

Pisze tu... nie jest to pytanie chemiczne... ale zauważyłem, że są tu osoby
z różnych cześci świata (na jakiś stażach itp)...

 Robie porównanie szkół i stopni edukacji (co daje jaka szkoła - jakie
wykształcenie, np. podstawowe, średnie itp.) w danym wieku i kraj... czyli:

Polska:
w wieku 6 lat - zerówka
w wieku od 7 do 12 - SP
w wieku od 13 do 15 - Gimnazjum
To się składa na wykształcenie podstawowe

Moglibyście pomóc? - przydałaby się również informacja czy na danym poziomie
edukacja jest darmowa, czy płatna

/jakby mi ktoś rozpisał te zawodówki, licea profilowane i technika - też
byłbym wdzięczny

Mam nadzieje, że nie gniewacie cie za to pytanie na tej liście... ale powoli
już rozkładam ręce

Pozdrawiam
Marcin

--
Włochy i Paryż - przewodniki turystyczne do wyboru. Tylko z lipcowym numerem miesięcznika Auto+.
http://www.a-plus.pl