studia2

Autor: <bubu_at_sk.soho.pl>
Data: Tue 19 Jul 2005 - 01:43:08 MET DST

Witam.

Dostałem się na Biotechnologię na Polit. Warszawską i na Inżynierię
chemiczną i procesową na Polit.Wrocławską ;).
Dla przyszłych maturzystów, którzy natrafią może na chemfana i ten
post i myślą nad inżynierią chemiczną polecam ten oto zawierający
również elementy humoru link
http://www.chemia.pk.edu.pl/inz_chemik.html

A wracając do wyboru kierunków studiów, bo nie jestem przekonany
tak naprawdę ani do jednego ani do drugiego. Jest tak z 6/4 dla
Biotechnologi. Mam pytanie czy skończył ktoś inżynierię chemiczną
na PWr albo innej uczelni i powie mi czy jest naprawdę ciężko i czy
jest bardzo dużo fizyki i może napisze co teraz robi;) albo jeśli
macie jakis znajomych inzynierow chemikow, napiszcie co u nich:]

Po drugie: jesli na liscie jest ktos kto studiuje na PW Biotechnologię,
niech napisze jak jest a najlepiej zglosi sie na priva (dzieki wielkie z
gory)

Po trzecie: Do was, z ktorych wiekszosc juz dawno ma za soba takie
problemy: Czy lepiej studiowac kierunek, ktory mnie intresuje i to
juz troche czasu (jak tak sobie teraz przeanalizowalem) aczkolwiek
ktory jest w Polsce i w ogole niepewny i troche za bardzo
interdyscyplinarny? Rowniez, nie wiem tak naprawde jak wyglada
jego poziom na PW, podobno jest calkiem ok. Wszyscy mowia
oczywiscie, ze to kierunek przyszlosciowy ale tez popularny, juz
prawie na kazdym uniw, politech, nie wspominajac, ze na coraz
wiekszej ilosci AM i AR.

Czy pojsc w kierunku inzynierii chemicznej, ktora jest konkretem i
daje bardzo przydatną wiedzę, ale sam nie wiem "czym to pachnie"
tak do końca, a w biotechnologii nawet wiem jaką jej "gałęzią"
chciałbym sie zajać (poszerzyc wiedze)?

Sam sobie odpowiedziałem już na pytanie ale jestem ciekaw waszych
opini i wypowiedzi.

Pozdrawiam