Re: Zamachy w londynie

Autor: <bubu_at_sk.soho.pl>
Data: Tue 19 Jul 2005 - 01:27:18 MET DST

Krzysztof Lewinski <czlowiek27@poczta.fm> mówi:

> To jest dokładny przepis
>

> Odczynniki
>
> a.. Aceton (CH3)2CO
>
> b.. Nadtlenek wodoru H2O2
>
> c.. Kwas siarkowy H2SO4 lub solny HCl
>
> d.. Wodorowęglan sodu NaHCO3
>
> e.. Woda destylowana
>
> f.. Sól kuchenna (chlorek sodu) NaCl
> Skąd to wziąć?
> Aceton dostaniemy w sklepie budowlanym lub z farbami, oraz
oczywiście w
> chemicznym. Nadtlenek wodoru dostaniemy pod nazwą perhydrol -
jest to jego
go zakupić w sklepach chemicznych, (...)

Nie wiem jak pozostali "chemfani" ale chyba nie powinniśmy tu
umieszczać aż tak dokładnych opisów materiałów wybuchowych, w
końcu świrów na świecie i w Polsce nie brakuje, a Chemfan jest
wysokoindeksowany w Googlach i teraz jeszcze latwiej bedzie komus
znalezc...juz nie wspominając o osobach, które może i zamachu nie
zrobią ale same siebie wysadzą (razem z sąsiami np.)