Re: Zamachy w londynie

Autor: Krzysztof Jakubiec <ruthen_at_o2.pl>
Data: Mon 18 Jul 2005 - 01:30:20 MET DST

17 lipca 2005 r. o 00:04 Rafał Wróbel napisał:

> Witam
> Wg mnie żadne ograniczenia ustawodawstwa nie wyeliminują ludzkiej
> głupoty i bezwzględności. Ostatnio chciałem kupić 1kg wodorotlenku sodu
> niestety okazało się że osobom fizycznym nie można sprzedać żadnej
> substancji chemicznej, tylko na firmę. Wiec wyciągnąłem pieczątkę firmy
> dla której pracuję i bez problemów dostałem ten wodorotlenek. Wiec co to
> za zabezpieczenie? Przecież NIP byle jakiej firmy można zdobyć bez
> żadnego problemu.
> Pozdrawiam
> Rafał Wróbel

No zawsze można używać jakiś zamienników ("Kret" jest do
kupienia bez specjalnych
papierów, może dla chemików nie jest on zbyt czysty, ale do
innych celów wystarczy;
podobnie różne płyny z acetonem do kupienia w sklepach z farbami).

A tak przy okazji łatwości wyrobu materiałów wybuchowych:
jak się odpowiednio rozdrobni substancję organiczną, to ze
zwykłej mąki też można
zrobić bombę.

Pozdrawiam,
Krzysztof Jakubiec