Re: Studia: PG czy UG? cd...

Autor: Lukasz Kuzma <kuzma_at_mml.ch.pwr.wroc.pl>
Data: Wed 13 Jul 2005 - 10:27:11 MET DST

>się dostałem. Pewnie również widnieję na szczycie - jutro sprawdzę. Nie
>wiem jednak nadal którą uczelnię wybrać.
GRATULACJE!! fajna przygoda przed toba, tylko nie ucz sie po nocach,
poznawaj zycie studenckie i organizacje ;)

>Mam pomysł, aby sutdiować na UG i potem (jeśli starczy mi sił i chęci)
>dorobić inż. na PG. A może lepiej zacząć studia na PG już po pierwszym
>roku? Co o tym sądzicie?
hmmm... pytanie czy warto to samo robic na dwoch uczelniach... czy nie
lepiej rozpoczac studiowanie innej dziedzi,y, nie wiem, zarzadzanie,
fizyke czy cos w tym stylu.

pozdrawiam serdecznie

Lukasz Kuzma
MarbetWil Gliwice